Etusivu / Avoimet työpaikat
 
Avoimet työpaikat
Myyntiassistentti, osa-aikainen (Helsinki)

Hakuaika 08.11.2018 - 22.11.2018.

Asiakasyrityksemme etsii kauttamme osa-aikaista myyntiassistenttia Helsingin toimipisteelle Heikinlaaksoon. Työtunteja on vaihtelevasti viikkotasolla tarjolla noin 15 – 37,5 h/vko. Työt alkavat sopimuksen mukaan joulukuun aikana.

Työtehtävät ovat monipuolisia toimistotöitä, kuten tilausten käsittelyä, tarjousten tekoa, verkkosivujen hallintaa, postitusta, asiakaspalvelua sekä muita yleisiä toimistorutiineja. Työtehtävässäsi sinua tukee kaupallinen koulutustausta sekä aikaisempi kokemus vastaavista työtehtävistä. Työ on ajoittain itsenäistä työtä, joten toivomme hakijalta itseohjautuvaa sekä oma-aloitteista työskentelyotetta.

Tässä toimenkuvassa menestyminen edellyttää:
- hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
- vähintään perustason it-taitoja (MS Office)
- hyviä asiakaspalvelutaitoja

Jos uskot olevasi etsimämme henkilö, täytä hakemus alla olevan linkin kautta viimeistään 22.11. mennessä. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja osaamisestasi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Mikael Karlssonilta, p. 050 411 0252. Puhelintiedustelut maanantaina ja keskiviikkona klo 14:00 -15.00.

Työnhakulomake »


Kaikki avoimet työpaikkamme